Gårdagens köp var trench-coatsen...

Gårdagens köp var trench-coatsen i marinblå från comme des garcons som jag faktiskt redan idag invigde den. Den är välsydd och har tygmässigt utmärkt kvalite. Trots allt den är gjord av 100% ull så är den inte stickig och har en följsam passform. Jag är helt enkelt nöjd med mitt köp rättare sagt min mans köp.

När jag var på HM igår vid 15 tiden så var alla godbitarna var slutsålda som tur var min man i stockholm igår. Jag hade berättat för honom att jag inte hittade trenchcoaten som jag var ute efter och gissa vad. Han hade redan köpt den åt mig. Så gullig han är...
Jag var även jätte sugen på  denna som vi inte fick tag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0