Veckans Träningsprogram & Kostprogram

Måndag
Powerwalk
Frukost: En kopp kaffe m.mjölk före träningen och sockerfri musli med filmjölk efter..
Lunch: ceasar sallad
Mellis: Äpple kaffe/te
Middag: Kött sallad beaneise sås
Mellis: Frukt
Tisdag
Styrketräning
Frukost: En kopp kaffe m.mjölk före träningen och smoothie efter
Lunch: Sallad
Mellis: Äpple kaffe/te
Middag: Fisk med sallad och bulgur
Mellis: Frukt
Onsdag
Simträning i lugntakt

Torsdag
Powerwalk
Fredag
Styrketräning

Onsd. - Fradagens kost  har jag inte planerat ännu.

PS Jag fick inte följa programmet den här veckan eftersom jag är förkyld och orkar inte ens lyfta upp armen. Den här får bli nästa veckas om jag jag då blir frisk så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0