Dag bla bla..

Den 28:e juni var tydligen dag 25 och idag är det den 6:e så idag måste det då bli dag 36. Jag börjar tappa räkningen på den här verkar det som.. What ever, Det blev varken powerwalk eller cykeltur de sista 3 dagarna p g a alla aggresiva myggen. De bokstavligen attackerar på en.. (Konstigt att kommunen inte har besprutit dessa monster-myggen).

Jag har istället försökt röra på mig så mycket som möjligt genom att städa, tvätta, damsuga, lekte kurragömma med barnen etc. Ett bra vardagsmotion faktiskt ett rent hem, glada barn och ökad fettförbränning , kan det bli bättre...

Imorse vägde jag 61,4 kg. Jag äter allt möjligt fast med mindre portioner. Förresten använder jag fettstil här för att jag själv ska kunna ha ett snabb överblick på min vikt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0