Dag 25 & bloggtorka

Här var det visst blogg torka. Det har gått mer än en vecka sen senaste inlägget. Det har varit underbart väder och då vill man ju göra allt annat än att sitta hemma. JAg har semester nu och det innebär en massa kvalitetstid med familjen, en massa mys och bus. Som G. säger vi är en liten ankfamilj.
Idag var vi och badade. Jag hade lovat min dotter att åka den stora rutchkanan i poolen  med henne. Hon garvade så mycket åt mig och jag blev väldigt rörd. när hon var 4 år så var hon väldigt rädd för och åka den rutchkanan därför åkte jag alltid med henne i min famn så att hon skulle känna sig tryggare. "jag hann inte hålla för näsan" sa hon med tårar i ögonen när vi väl i poolen. "Kom så åker vi igen men den här gången ska du inte glömma att hålla för näsan" brukade jag säga. Hon är 11 år nu och det känns som hon var 4 för bara några dgr sen. nu kan hon åka rutchkana på rygg, på mage, på knäna ja, på alla möjliga viss... vi åkte rutchkana tillsammans igen idag och hon tyckte att jag var rolig som inte klarade av att åka på annat sätt än att sitta på rumpan och åka. Tiden går så snabbt tycker jag.  Det är så klart underbart och se henne växa men jag kan ändå inte låta bli var rörd. Det är en underbar och annorlunda känsla. jag kan inte sätta ord på den. JAg älskar henne så mycket...
Vad gäller min vikt...JA, en massa mys-bus innebär även en massa gott så det hände inte såmycket med min vikt. I  morse vägde jag 62,5kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0