Dag 3-4 och 5

dag 3 gick jätte bra. jag kände ingen sötsug, lyckades äta enligt gi och hade 1 timmes powerwalk.
dag 4 kände jag mig hängig hela dagen trots det har jag gjort massvis med saker, jobbat städat, tvättat diskat etc och fick hem gäster sent på kvällen så jag hann inte promenara. jag tror inte att det skulle behövas heller efter så många sysslor...
dag 5 var mycket lättare än dag 4 jag hade typ ingenting och göra än att vila. disken och maten tog maken min hand om. jag har iallafall powerwalkat ung. 2 timmar efter middan...
Jag vill helst inte väga mig före söndagen eller helst vill jag väga mig nästa söndag. tänk om vikten står still fortfarande för då kommer jag tappa lusten och sluta med gi och promenader på direkten men och andra sidan är jag så nyfiken.
Får vi se hur det slutar...
Update: dagen slutade med en fett gott chokladboll dock har jag lite dåligt samvete över att inte kunna låta bli... What ever bara jag inte gör en vana utav den så kommer det ordna sig, hoppas jag i alla fall.
kl är snart 1 så jag går lägger mig nu natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0